Pagina principala english|
Compania  |  Ştiri - Comunicate  |  Locaţii  |  Conferinte  |  Newsletter  |  Carieră
 
Servicii
Credit Risk Services
Soluţii de Marketing
People Solutions
Managementul Creanţelor
Consultanţă în Management
Training: Evaluarea financiara a clientilor / furnizorilor
Printeaza    Trimite e-mail

  • Iti este des solicitata o evaluare financiara a clientilor sau a furnizorilor potentiali sau existenti?
  • Este nevoie sa evaluezi zilnic riscul de creditare rezultat din colaborari?
  • Vrei sa iti dezvolti aptitudinile de analiza si interpretare a informatiilor si datelor provenite din situatiile financiare?
  • Esti nevoit sa alegi intre profitabilitate si lichiditate?
  • Vrei sa stii cum afecteaza deciziile tale eficienta financiara si lichiditatea organizatiei tale?

Programul “Evaluarea financiara a clientilor/furnizorilor” oferit de ICAP Training Solutions este adaptat in intregime Standardelor Romane de Contabilitate pentru evaluarea companiilor nelistate la bursa si Standardelor Internationale de Contabilitate pentru evaluarea companiilor listate la bursa. Nu este nevoie de cunostinte economice, ci ajuta, mai mult, la construirea graduala a aptitudinilor necesare pentru a evalua financiar clientii sau furnizorii.
Programul este special creat pentru piata romaneasca, unde participantii vor invata sa interpreteze situatii financiare, sa evalueze lichiditatea pe termen scurt, eficacitatea in management, eficienta, viabilitatea si riscul de creditare pe termen lung, prin folosirea multor exemple practice din cele mai recente situatii financiare ale companiilor romanesti, exercitii si studii de caz.

Obiective

Pana la finalul programului, participantii:

  • vor fi familiari cu fundamentele afacerii si vor intelege cum sunt ele impactate de tranzactiile zilnice;
  • vor intelege si vor fi capabili sa foloseasca date din situatii financiare pentru a putea lua decizii informate;
  • vor intelege cum afecteaza propunerile/deciziile lor rezultatele organizatiei;
  • vor afla de ce organizatia lor solicita atingerea anumitor rezultate financiare;
  • vor stapani cele trei situatii financiare fundamentale (bilantul, incasarile si fluxul de numerar) ale clientilor/furnizorilor si cum se compara cu firmele competitoare din aceeasi industrie;
  • vor intelege importanta administrarii capitalului circulant pentru lichiditatea companiei;
  • vor fi pregatiti pentru evaluarea pozitiei financiare a clientilor/furnizorilor, folosind ratiile financiare potrivite;
  • vor invata cum sa determine limita de credit a unui client si cum pot fi folosite rapoartele pentru a evalua riscul de creditare.

Continut

Principalii indicatori financiari:
Imobilizari Depreciere si amortizare Stocuri, creante, cash Valoare neta
Provizioane Datorii curente si pe termen lung Ce este capitalul de lucru Incasari si Profit, Pierderi si Cheltuieli, Cost de vanzare Exercitii pentru a intelege interactiunea dintre indicatorii financiari

Situatiile financiare
Familiarizarea cu formatele de situatii financiare conform OMFP, principii de baza Bilant Contul de profit si pierdere Rapoarte de flux de numerar Corelatii si interactiuni intre situatiile financiare Exemple pentru intelegerea template-urilor aferente fiecarui tip de raportare.

Situatii financiare ale companiilor, bazate pe rate financiare
Analiza de “Common Size”: ce este si cum ajuta
Acitivitate, lichiditate, eficienta, structura de capital si rapoarte de sustenabilitate
Cum se utilizeaza evaluarea financiara a companiilor in procesul de decizie
Exercitii de familiarizare cu ratele financiare ale unor companii reale

Managementul riscului de creditare
Definirea limitei de credit a clientului
Cum se creeaza riscul de creditare prin evolutia conturilor financiare de baza si cum se afla din ratele financiare
Exemple de evaluari ale riscului de creditare
Exercitii de familiarizare cu evaluarea riscului de creditare, bazate pe conturi si ratii financiare reale

Studiu de caz
Prezentarea unui studiu de caz real care cuprinde 2 companii cu aceeasi actionari, instrumente garantie, cesiune de creanta, insolventa, inscriere tabel creditori, contestare cesiune de creanta, colectare, executare , solutionare.

Trainer: Carmen Mihaela Bulau
Carmen este un profesionist in domeniul financiar cu o experienta de peste 10 ani in activitatile de Trezorerie si Credit. In calitate de Director Financiar la Sidma Romania SRL, ea a implementat si supervizat o serie de modele de scoring pentru a stabili limite de credit pentru clientii companiei si este responsabila de crearea si implementarea Politicii de Credit. A colaborat cu mari companii europene de asigurare (incluzand Euler Hermes, Coface, Allianz, Garanta) cu privire la aspectele asigurarii de credit.
Pe langa experienta sa practica, Carmen este responsabila cu pregatirea profesionala a personalului implicat in activitatea de credit control pentru angajatii Grupului Sidma din Romania si Bulgaria.
Carmen este formator certificat si acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari.

Publicul tinta

Programul se adreseaza angajatilor implicati in functii de credit control, vanzari, achizitii, aprovizionare, logistica, analisti financiari si controlleri, care vor sa isi dezvolte aptitudinile financiare si de evaluare a riscului de creditare.

Inscrie-te acum la urmatorul training: 21 – 22 septembrie, Hotel Krowne Plaza, Bucuresti

Taxa de participare: 550 € + TVA 450 € + TVA – Durata: 16 ore (doua zile)

FORMULAR DE INREGISTRARE

Caută
Vizitaţi lumea informaţiilor de afaceri creată de ICAP, şi descoperiţi cum poate aceasta contribui la succesul afacerii dumneavoastră!
Global City Business Park
Soseaua Bucuresti-Nord, nr. 10, Cladirea O21, etaj 4
Voluntari, ILFOV - Romania
Tel: +40 21 206 24 60
E-mail: icap@icap.ro
 
Politica de Confidenţialitate  |  Broşuri  |  Harta Site
Designed & developed by EXUS | powered by eCentric Copyright © 2008-2017 ICAP GROUP. All rights reserved